Servicii Clienti
Servicii Clienți
Daca nu ai gasit raspunsul dorit, ne poti contacta prin email sau telefonic:
Email: lollidotro@gmail.com
Telefon: 0747260001
TIMP DE LIVRARE SI COSTURI
GRATUIT - pentru toate comenzile la plata cu cardul prin POSTA ROMANA - Ridicarea trebuie facuta de dumneavoastra, personal, de la POSTA (oficiul postal de care apartineti) si se elibereaza pe baza Cartii de identitate/Buletin.
Am ales si aceasta optiune de livrare deoarece nu dorim sa adaugam alte costuri comenzilor dumneavoastra si sa aveti la dispozitie o modalitate de livrare gratuita. Aceste costuri sunt suportate de noi iar tot ceea ce trebuie sa face dumneavostra este sa ridicati coletul personal de la Oficiul Postal.
Aceasta optiune nu este disponibila la platile prin RAMBURS.
Toate produsele aflate in stoc, mai putin cele cu preoder sau facute la comanda (made to order) se vor livra in 1-2 zile lucratoare de la plasarea comenzii, pentru toate comenzile primite pana in ora 14, ora Romaniei.
Precomenzile si produsel made to order se livreaza in aproximativ 7-20 zile (perioada de livrare este confirmata telefonic sau prin email)
Transport gratuit la toate comenzi de peste 200 lei prin curier.
Folosim mai multi curieri pentru a livra coletele. Acesta difera in functie de potrivit adresa de livrere a Cumparatorului.
(Sameday, Cargus, Fan Curier, DPD)
Daca in comanda aveti produse de la mai multi parteneri lollidot, produsele va vor fi livrate independent, de fiecare partener.
METODE DE PLATA
Ramburs - cu plata LA LIVRARE
Aceasta se va face la Curier in momentul livrarii.
Ne straduim sa introducem cat mai rapid si platile cu cardul prin: Visa, MasterCard Revolut,
Plata cu cardul - prin PayPal.
SCHIMB SI RETUR
Transport gratuit pentru retur sau schimb (**la produsele vandute si livrate de Lollidot, daca cererea este trimisa prin email la lollidotro@gmail.com, in maxim 24 de ore de la primirea produsului.
Produsele se pot returna in termenul legal de 14 zile. (dupa primele 24h de la primirea produsului, costul transportului fiind suportat de catre client)
Produsele returnate sau schimbate NU trebuie sa prezinte urme de purtare. In cazul in care acestea prezinta urme de purtare sau deteriorare, ne rezervam dreptul sa refuzam returul/schimbul si sa trimitem produsul inapoi clientului sau sa oprim o suma de bani echivalenta cu reparatia produsului si sau curatarea acestuia.
Va multumim pentru intelegere.